16 June, 2009

Takdir Cinta


Suraya - "Ingin aku hadiahkan hatiku untukmu namun apa dayaku. Kemiskinan memaksa aku memperdagangkan sebuah kebebasan lantas ditelan ketentuan bahawa dialah teman hidupku. Jikalau ini dikatakan pengorbnan, aku rela... demi seorang ibu yang telah lama menderita!"

Zafran Amir - "Sejak minggu orientasi itu, kau tak mudah dilupa. Puas dibuang namamu jauh-jauh, namun segalanya sia-sia. Sayangnya, fitnah dan dendam seakan meranap segala. Biarku lelah memperjuangkan cinta, namun melihat kau pergi dari hati, sesekali tidak!

"Razak - "Suraya, aku tak kenal erti kalah kerana itu aku takkan mengalah. Sejak kecil kau kukenali, sebelum lelaki itu hadir. Mana mungkin kau aku lepaskan setelah harta dan maruah aku pertaruhkan. Aku bukan Zafran Amir yang terlalu hebat di matamu. Tapi percayalah... tika dan waktu akan menjadi bukti betapa aku menyayangimu."

Dua jiwa saling merindu, namun mampukah mereka bersatu?

Code : DN001

Rental Price : RM4

No comments: