15 July, 2013

Bukan Hanya Ada Kita


Hati ingin selalu bersama dia kerana dialah bahagia, tetapi dalam dunia ini bukan hanya ada kita.

Telah ditakdirkan bahawa aku, Medina akan menjadi isteri kedua kepada Zahrin biarpun aku telah berikrar tidak akan sekali-kali menyakiti hati perempuan lain sebagaimana hati ibuku.

Dia bahagia yang aku pinjam tanpa izin... dan aku tidak akan menuntut lebih daripada apa yang Aiza dapat. Aku tidak akan menyusahkan Zahrin kerana aku mahu menjadi 'jiwanya yang tenang'.

Tidak ada perempuan yang dengan mudahnya reda menerima seorang lagi perempuan dalam hidup suaminya. Dan aku tidaklah terlalu kejam untuk meranapkan kebahagiaan orang lain.

Jika bahagia ini milik kita biarlah kita berteman sampai abadi. Juka ini bukan jalannya biarlah kita dibentangkan pilihan yang mendamaikan.

Code : NA 005

Rental : RM4

No comments: