05 November, 2009

Potret Wajah Kekasih



Faris, kau umpama pelangi selepas gerimis, seindah kelopak awan di langit, seharum kasturi…

Nazrin, aku cinta padamu kerana kau lelaki yang bertakhta di hati, beraja di jiwa. Cintaku padamu hanyalah kesetiaan.

Nadia… cinta dan kasihmu terlalu agung buatnya seluas langit dan bumi. Lau lambing cinta yang agung!

Sayangnya, kisah cintaku yang indah berakhir derita. Dia yang aku puja hanyalah debunga yang ditiup angina. Singgahnya hanya pada bunga yang indah baunya. Aku kecewa!

Datang pelangi bawakan aku bahagia. Membuat aku alpasiapa diriku yang sebenarnya. Diri diulit sayang tidak bertepi. Namun ketika sedarku seketika… Dua potret wajah kekasih memayungi hati. Dalam diam aku memilih, pelangi itulah cintaku untuk selama-lamanya…

Code : AB001

Rental Price : RM4

No comments: