12 October, 2009

Street Vendetta



Mungkin inilah takdir aku! Sampai bila-bila pun aku takkan berjaya memperolehi cinta yang aku harap-harapkan, bisik Kojie sambil menarik nafas panjang - Kojie

Lidah Anabella serta-merta kelu seribu bahasa. Tatapan mata Fakruzi membuatkan dia berada dalam keadaan serba salah dan bingung. This is totally a mess, Bella. Takkan dalam sekelip mata, Fakruzi boleh menyukainya - Anabella

Maafkan aku Kojie, kerana hanya baru sekarang, aku cuba untuk mengenali siapa kau yang sebenarnya. Baru sekarang aku cuba untuk menggali semula wajah yang hilang dari ingatan aku - Anabella

Tidak! Dia mungkin hilang dirinya, tapi dia tidak boleh kehilangan Anabella. Meskipun dia tidak ingat siapa Anabella sebelumnya, dia tidak ingat tentang pengalaman yang ditempuhinya bersama Anabella ke Cherating seperti yang diceritakan gadis itu padanya dulu namun ada sesuatu yang dia benar-benar pasti. Sesuatu yang memberi kekuatan dalam dirinya. Dia pasti. - Fakruzi

“Itu sajakah yang kau nak cakap pada aku? Setelah lama inin kau mempermainkan aku macam orang bodoh. Kau tahu aku merindui kau, tapi kau hanya berpeluk tubuh. Kau biarkan aku tertanya-tanya dan macam orang gila memikirkan siapa kau dan siapa Fakruzi.” - Anabella


Code : AAZ006

Rental Price : RM4

No comments: